Trivio Ventielverlenger
Stel een vraag over dit product
Probeer in de winkel
Direct beschikbaar in de winkel, of bestel online.
Specificaties
Specificaties
| Merk | Trivio |
• Materiaal: aluminium
• Kleur: zwart
• Wordt geleverd per setje van 2 stuks
Reviews
Reviews
Meest recente reviews
5 / 5
Tevreden , aan te raden product .
Deze ventielverlengers zijn van heel goede kwaliteIt . Inclusief een ventiel sleuteltje , wat heel handig is want je kan direct aan de slag .
Plus- & minpunten
1 / 5
Deugt niet
Na verwijderen van de ventielkern uit mijn Continental binnenband en deze te monteren in dit verlengstuk, werkt het ventiel NIET. Het ventiel is niet meer indrukbaar en dus kan er geen lucht in (of uit). Idem voor het andere ventielverlengstuk en bij gebruik van een andere ventielkern. Bij het monteren van het verlengstuk op mijn oorspronkelijk (en nieuw) ventiel brak het plastiek hulpmiddel al bij 1e gebruik.
Plus- & minpunten
1 / 5
Werkt niet
Past niet op mijn ventielen (vittoria corsa tubulars)
4 / 5
Doet wat het moet doen, het speciale tooltje is alleen een minpunt.
Product doet wat het moet doen en mooie zwarte look. Helaas dat het speciale tooltje vereist is.
Plus- & minpunten
2 / 5
mooi zwart, kwaliteit matig.
De Schwalbe variant bleek niet meer in het assortiment te zitten, dus toen maar deze. Bonus is dat ze zwart zijn, maar verder kan ik ze niet aanraden. Ze zijn niet luchtdicht, wat wel weer op te lossen is met teflon tape, maar ook de passing van het meegeleverde tooltje is niet echt goed, wat niet handig is, als je meer weerstand in het schroefdraad hebt door de tape; al met al een beetje ge-emmer. Gelukkig had ik het tooltje van Schwalbe nog liggen en nu is het luchtdicht. Gedoe en dat zal vooral zo zijn als je onderweg lek hebt en de ventielverlengers over moet zetten. Gelukkig had ik nog één setje schwalbe over, dus die doe ik maar in het zadeltasje. Ik koop ze niet meer.
Plus- & minpunten
1
Deugt niet
Na verwijderen van de ventielkern uit mijn Continental binnenband en deze te monteren in dit verlengstuk, werkt het ventiel NIET. Het ventiel is niet meer indrukbaar en dus kan er geen lucht in (of uit). Idem voor het andere ventielverlengstuk en bij gebruik van een andere ventielkern. Bij het monteren van het verlengstuk op mijn oorspronkelijk (en nieuw) ventiel brak het plastiek hulpmiddel al bij 1e gebruik.
-
Mooi zwart
-
Plastiek hulpmiddel deugt niet
-
Werkt niet
2
mooi zwart, kwaliteit matig.
De Schwalbe variant bleek niet meer in het assortiment te zitten, dus toen maar deze. Bonus is dat ze zwart zijn, maar verder kan ik ze niet aanraden. Ze zijn niet luchtdicht, wat wel weer op te lossen is met teflon tape, maar ook de passing van het meegeleverde tooltje is niet echt goed, wat niet handig is, als je meer weerstand in het schroefdraad hebt door de tape; al met al een beetje ge-emmer. Gelukkig had ik het tooltje van Schwalbe nog liggen en nu is het luchtdicht. Gedoe en dat zal vooral zo zijn als je onderweg lek hebt en de ventielverlengers over moet zetten. Gelukkig had ik nog één setje schwalbe over, dus die doe ik maar in het zadeltasje. Ik koop ze niet meer.
-
Ze zijn zwart
-
daardoor niet gebruiksklaar
-
tooltje matige kwaliteit en passing