Gemiddelde uit 135 reviews
3 reviews
1
3 reviews

1 / 5

Lookbestendig, maar zeker niet lekbestendig

- Richard, 28 december, 2020

Prima looks, en makkelijk om de velg te krijgen. Dat heb ik helaas dan ook te vaak moeten doen. 10 x lek in 20 ritjes. Telkens de band schoongemaakt bij het plaatsen van de binnenband. Wat opvalt is dat kleine steentje makkelijk in de band komen en dan door de band heen prikken. Helaas....ik ga de victoria's met skinwall maar eens proberen.

Looks
Soepel te plaatsen
Niet lekbestendig genoeg

1 / 5

Ziet er leuk uit maar op lange termijn tegenvallend

- Ruben, 7 augustus, 2018

Voor mij geld precies hetzelfde als wat er bij de bandjes van Jeroen is gebeurd. (Zie zijn review ergens op deze pagina) Begin dit seizoen heb ik de banden er opgezet, en nu snel er weer af. De randen zijn versleten. En het gevoel van een slag in mijn wiel doemde op. Eerst even schrikken, dacht dat het aan mijn velg lag. De Pirelli's heb ik nu dus vervangen voor de vertrouwde Continentals. Zonde van het geld, want het zijn niet de goedkoopste banden.

Er staat 'Pirelli' op je fiets

1 / 5

Na 4000km is de band kapot!

- Jeroen, 24 juli, 2018

Prima band als je hem nieuw op de velg monteert, gaat goed om de velg heen en rijd goed tijdens fietsen. Echter schijn bedriegt bij deze band na ongeveer 2000km begint de zijkant van de band los te laten met als gevolg onstabiliteit en een gevoel alsof je een slag in je velg hebt. Na 4000km is de zijkant zogoed als los van de band, met andere worden stuk, terwijl het Loopvlak dan nog als nieuw is! Contact gehad met Mantel over dit probleem, maar helaas concludeerd Mantel dat dit de normaalste gang van zaken is bij 4000km en dat dit hoort bij slijtage! Ik heb bijna alle merken banden wel gehad, en die gingen met gemak 12000 of meer mee en dan was alleen het loopvlak versleten. Ik raad de Pirelli P Zero Velo dan ook af een mooie band als hij nieuw is, maar gaat erg snel stuk!

Houdbaarheid
Prijs