Gemiddelde uit 11 reviews
2
1

Foto's van klanten

5 / 5

Hele sterke band met deze band ;)

- Olivier, 16 augustus, 2018

Ik heb deze banden al een paar weekjes op mijn fiets zitten en ze bevallen boven verwachtingen. Op het asfalt rollen ze heel lekker confortabel en op bosgrond heb je er heel veel grip. Ik ben zelfs perongeluk over een kapot bierflesje gereden en geen punctuur niks. Dus echt een aanrader!

Confortabel rijden
Sterk materiaal
Veel grip

5 / 5

Soepel lopende band en goed tubeless te maken.

- Guido, 14 juni, 2018

Deze band geselecteerd vanwege zijn lage rolweerstand en het feit dat deze tubeless ready is. Tot nu toe bevalt deze perfect. Het tubeless maken banner band ging gemakkelijk en zonder problemen (net als bij alle andere maxxisbanden met TR). De band loopt erg soepel (lage rolweerstand) perfect voor gravelpaden en landwegen. Ook meer dan genoeg grip op andere droge ondergronden. In extreme modder wil de band wel doorslippen, maar dat is niet meer dan logisch met dit profiel. Al met al erg tevreden.

Gemakkelijk tubeless te maken
Lage rolweerstand
Meer dan genoeg grip in meeste omstandigheden
Niet voor extreme omstandigheden

5 / 5

Soepele band vast op de weg.

- Herman, 28 februari, 2018

In maart de weg op .alleen maar met deze super band er op rijd super ligt op asfalt en bij mantel ook nog een superprijs.

Goed lopend op de weg
Makkelijk opleggen
Sterke band
Toppie
Zij wangen. Soepel

5 / 5

Goede snelle band

- Guido, 25 juli, 2017

Goede snelle stille band. Levert goede grip, zowel op grint als asfalt. Heb de band niet uitgeprobeerd op mul zand.

Goede asfaltband of andere harde ondergrond
Lage rolweerstand
Redelijk stille band

5 / 5

Prima band voor een goede prijs

- Marco, 4 juni, 2017

Rollen zeer licht op de weg, En hebben voldoende grip op bospaden. En zien er ook gewoon goed uit. Hiervoor ook dezelfde band gehad en nooit lekgereden.

Goede grip
Rolt licht
Nog niet gevonden

5 / 5

Prima band

- Eric, 16 mei, 2017

5 / 5

Top band

- Ivan, 21 maart, 2017

5 / 5

super enthousiast na eerste rit, top band

- Hans, 15 februari, 2017

Na mijn eerste 50km ben ik vandaag positief verrast door deze Threadlite. Hiervoor had ik een Raceking als zomerband, welke ik niet goed tubeless dicht kreeg op mijn Ryde Trace 25 velg. Ook de Xking die ik tijdelijk als voorband had kreeg ik niet goed dicht. Beide banden (protection) bleven lekken langs de velg rand. Om de paar dagen lucht erbij. Na een jaartje aan tobben gisteren deze Threadlites erop gelegd. Ik zat nog even te twijfelen tussen deze en de ThunderBurt Ik wilde echter Maxxis als merk ook een keer proberen en de iets meer noppen aan de zijkant leken voor mijn mindere stuurkunsten wat meer geschikt. Met een beetje moeite heb ik ze er met de hand op gekregen. Past beter dan de Continentals welke naar mijn inziens te ruim zijn. En de Threadlite is in een keer 100% dicht. Dat begint goed :-) Voor 2.0bar, achter 2.2 bar. Vandaag een 50km aan asfalt, singel tracks, wat grind en wat modder gereden. Modder valt niet tegen, als je op de pedalen gaat staan slipt ie achter wat weg, maar de voorband blijft prima sturen. In de grind zak je toch wat verder weg dan ik gewend ben met mijn RocketRons. Over het asfalt loopt hij lekker licht en de zij noppen breken niet uit in een bocht. De singel tracks waren de grote verrassing. Ik heb geen een keer het gevoel gehad met een "smalle" semi slick onderweg te zijn geweest. De bochten gingen zo goed dat ik van enthousiasme 4x met mijn pedaal de grond heb geraakt. Ook stuur deze band lichter dan de RocketRons. Al met al ben ik erg tevreden over deze band en verwacht ik er vele fijne kilometers mee te maken.

goede grip op single tracks
Rolt licht
Stuurt licht