Reviews over de
Castelli Transition W
Sorteer op:
Nieuwste eerst
5 / 5
Fijn jasje!
- Marleen, 8 april, 2026
Voelt als fijn en kwalitatief goed materiaal en zit lekker. Helpt een beetje tegen de kou, maar niet mega warm. Kan een voor- of een nadeel zijn ;)
Plus- & minpunten
Fijn materiaal
Handige achterzakjes
Niet mega warm
Niet mega warm
5 / 5
Geweldig fietsjack
- Allison, 9 december, 2023
Prachtig fietsjack. Geschikt voor de lente, herfst en warmere winterdagen, voeg gewoon de juiste basislaag toe.
Plus- & minpunten
Past goed
Ziet er geweldig uit
Automatisch vertaald