Gemiddelde uit 11 reviews

4 / 5

32 mm band rolt licht en geeft meer comfort dan een 25 mm band.

- Ad, 25 februari, 2019

5 / 5

Bolt als een trein!

- Kristof, 13 maart, 2018

Ik kocht een set van deze banden om in de winter op mijn mtb te zetten zodat ik mijn mtb-banden wat spaar voor buiten de winter en omdat ik in de winter hoofdzakelijk woon-werk-ritten rij, zuiver op de baan. Een tweede fiets aanschaffen voor woon-werk-verkeer is me momenteel wat te duur, dus heb ik gekozen om deze banden op mijn mtb te zetten. Ze passen perfect (29'er). 6 kg druk er op en nu bolt de fiets merkelijk vlotter op de baan. Werkelijk dag en nacht verschil.

Bolt erg vlot.
Na 2 weken nog geen problemen ervaren met grip.
Geen.

5 / 5

Aanrader! Goede rolweerstand en zeer eenvoudig te monteren. Uitstekende kwaliteit verde.

- Erik-Jan, 5 juli, 2017

Verschillende antilek banden gehad. Van schwalbe zijn duidelijk de beste. De wat meer gangbare marathon banden van Schwalbe hebben meer rolweerstand en zijn door hun stugheid wat moeilijker te monteren. Deze is beter dan een normale band qua rolweerstand en zeer eenvoudig te monteren. Ik kan deze band iedereen aanbevelen. Mocht je nog beter willen dan is er de almotion van Schwalbe (helaas wel duurder en moeilijker verkrijgbaar). Let wel ik heb geen racefiets maar een normale stadsfiets. Het verschil in weerstand is duidelijk merkbaar.

Eenvoudige montage
Had nog iets smaller gemogen

5 / 5

Geweldige band. Licht van gewicht en lage rolweerstand.

- Rudy, 23 juni, 2017

Erg fijne band van Schwalbe. Laag gewicht en zeer lage rolweerstand. Fiets 'loopt' aanmerkelijk lichter.

Gewicht
Geen

4 / 5

Lopen soepel

- Jan, 6 juni, 2017

Band ligt goed op de velg, ik heb ze op cyclocross. Ze lopen fijn.

prijs

5 / 5

Perfecte band

- Martien, 4 januari, 2017

Perfecte service van Mantel. Na 2 keer met nieuwe band gefietst te hebben bleek en een knik in de band te zitten. Mantel gemaild met foto's waarop ze zeer snel reageerde. Na enig mail verkeer zou dezelfde dag nog een nieuwe band verzonden gaan worden en inderdaad 1 dag later lag de nieuwe band binnen. Dat noem ik nog een service met een grote S De Marathon Supreme vind ik een perfecte band met nat en droog weer en harde en zachte ondergrond.

5 / 5

Top band

- Seby, 9 december, 2016

Goede sterke band, je rijd hem niet snel lek!

5 / 5

Prima op de natte weg, stil en snel.

- Ton, 24 oktober, 2016

Vorige model Supreme loeide behoorlijk, maar ging lang mee, in 49000 km 2 setjes 37-622 versleten. De nieuwe zijn veel stiller en met 6,5 bar erg snel. Na een noodstop schrok ik wel hoeveel rubber er meteen weg was, gelukkig een beetje aan de zijkant. Na 3000 km nog geen noemenswaardige slijtage te zien, dus grote kans dat ze weer 25000 meegaan. Ik weeg 90+ kg, dus ik pomp er 6 tot 7 bar in. Loopt heerlijk licht, gemiddeld maar een paar kilometer langzamer dan met de racefiets en ik heb nog nooit een klapper gehad, ze zitten onder mijn Koga prominence.

Goed in bochten
Goed in de regen
Loopt licht