Reviews over de
Schwalbe DV17
Sorteer op:
Nieuwste eerst
2 / 5
2 sterren voor de service en maathulp van Mantel.
- R., 8 december, 2025
Ik heb de binnenband geplaatst in een nieuwe buitenband, beide gekocht bij Mantel. Of ik doe iets verkeerd, maar hij was na het vervangen van de set binnen een week leeg. Een gaatje. Het ventiel moest ik nu ook aandraaien met een tang, want als je deze met de hand vastdraait dan loopt de band ook leeg. Dit zou niet mogen! Ik overweeg bijna om de binnenband weer te vervangen.
Plus- & minpunten
juiste maat via de website
snelle en nette bezorging
Ik had een beter ventiel verwacht!
2 / 5
Na 1weel weer lek
- M., 17 december, 2020
Ventiel was defect. Rubber vervanger, hoop dat het nu goed is. Rrrr