Reviews over de
Continental Trinotal
Sorteer op:
Nieuwste eerst
4 / 5
Plop, plop..en racen maar!
- Robin, 5 juni, 2026
Een heerlijke snelle band. Ik heb hem voor gemonteerd en zijn iets snellere broertje achter. De bruine uitvoering oogt fantastisch. Ik vond de breedtemaat aanvankelijk wat spannend, maar dat bleek al snel flink mee te vallen. Op mijn dt velg valt hij fantastisch: niet te breed, niet te smal. De band is makkelijk tubeless te monteren, geen gewurg of gedoe: snel in de velg, bar erin en plop, plop! Bij een eerste levering was er een probleem, maar dankzij de uitstekende hulp van Mantel is dit keurig opgelost. Bedankt Mantel!
Plus- & minpunten
Goede service
Rolweerstand