Reviews over de
Aitos Cycling cap
Sorteer op:
Nieuwste eerst
5 / 5
praktisch helmutsje, lekker warm, maar niet te
- Mario, 9 februari, 2016
Plus- & minpunten
prijs/kwaliteit
lusje bovenaan, geen zicht
4 / 5
helmmuts
- Dennis, 3 februari, 2016
Zeer goed isolerend dus goed voor echt koude dagen. Je zal geen koud hoofd krijgen.
Plus- & minpunten
pasvorm
warm
4 / 5
Prima om transpiratie af te voeren
- Karsten, 2 januari, 2016
Prima om transpiratie af te voeren indien men weinig haar heeft.
Plus- & minpunten
Comfortabele stof
Ligt gewicht
Helm opnieuw instellen
5 / 5
leuk geschenk
- Richard, 19 december, 2015
zeer geslaagd cadeau, lekker warm
Plus- & minpunten
lekker warm
prettig zitten
5 / 5
zit als gegoten
- Jan, 19 december, 2015
5 / 5
Prima muts.
- Fedor, 18 december, 2015
Lekkere zachte voering. Zit erg comfortabel en warm.
Plus- & minpunten
Zit erg lekker
Lusje afknippen
4 / 5
Lekker goed zittend mutsje die niet te warm is
- Irving, 18 december, 2015
Leuk goed zittend en niet te warm
4 / 5
warm en handig.
- Clement, 18 december, 2015
5 / 5
lekker warm
- Hans, 18 december, 2015
lekker warme cycling cap die perfect past, helm zit nu ook beter.
5 / 5
zonder meer goed
- Patrick, 18 december, 2015
4 / 5
Lekker warme helmmuts
- Wilfred, 18 december, 2015
Winddichte helmmuts, dun genoeg om comfortabel onder helm te dragen
Plus- & minpunten
Merkt m nauwelijks onder je helm
Winndicht
Lusje bovenop ziet er niet uit
5 / 5
Cadeau gekregen
- Tom, 18 december, 2015
Goede muts met voering, cadeau gekregen bij aankoop.
Plus- & minpunten
Goede voering
Gratis
Mooi
5 / 5
Ongelofelijk hoe deze cap het weer kan beinvloeden ;-)
- Aart, 17 december, 2015
Sinds ik de cap bij mijn aankopen in de verpakking vond, is de temperatuur niet meer onder de 10 graden geweest, prima pasvorm en mooi materiaal
Plus- & minpunten
Nooit meer koud
Pasvorm
5 / 5
Zeer goed
- Jeroen, 17 december, 2015
Zeer goed doet wat het moet doen.
5 / 5
Licht, luchtig en warm
- Lieven, 17 december, 2015
Plus- & minpunten
licht
luchtig
warm
4 / 5
lekker warm maar voor mijn hoofd net te klein :)
- Jack, 17 december, 2015
5 / 5
leuk cadeau dat heel goed doet wat het moet doen.
- R., 17 december, 2015
5 / 5
Goede pasvorm
- Rob, 17 december, 2015
Zit lekker warm
Plus- & minpunten
Lekker warm
Past goed
Geen
5 / 5
Gewoon goed
- Daniel, 27 november, 2015