Reviews over de
Abus Urban-I 3.0 MIPS
Sorteer op:
Nieuwste eerst
5 / 5
Top fietshelm even wennen maar dan niet meer zonder
- Wilbert, 26 mei, 2026
Vond het best wel een ding om een fietshelm te gaan dragen,maar eerlijk het is mij zoveel meegevallen voelt nu echt als normaal en wil niet meer zonder
Plus- & minpunten
Erg ligt
Fijne sluiting werkt top
Past erg goed
Geen
4 / 5
Veiligheid voor alles met MIPS in deze Abus helm
- Jaap, 29 oktober, 2025
Nog niet gebruikt maar ligt klaar zodra ik langere toer-rit met mijn e-bike ga maken.
Plus- & minpunten
Handig vast en losmaken met magneet
MIPS is een plus!
Mooie helm