Anmeldelse af
Rogelli Laval

Rogelli Laval
4.3 / 5
Gennemsnitlig fra 65 Anmeldelser
5
14 Anmeldelser
4
13 Anmeldelser
3
1 Anmeldelse
2
1 Anmeldelse
1
0 Anmeldelser

5 / 5

Top produkt, glad for det

- Sam, 15 januar, 2026

Opfylder fuldt ud forventningerne, god pris.

Fordele og ulemper

Føles som en anden hud
Letvægt
Smukt design
Men ikke
Automatisk oversat

5 / 5

Fine handsker med godt greb

- Jet, 22 november, 2023

Produktet lever op til mine forventninger

Fordele og ulemper

Godt greb
varm nok
Automatisk oversat

5 / 5

Perfekte handsker til mellem 8-12 grader!

- Rosa, 5 november, 2023

Jeg havde den på hver dag, mens jeg cyklede i slutningen af oktober/begyndelsen af november, ideelt!

Fordele og ulemper

Godt greb
Ideel mellem 8-12 grader
Automatisk oversat

5 / 5

Top handsker

- Romy, 18 januar, 2023

Fine handsker, tætsiddende med blød manchet.

Fordele og ulemper

Fin og tynd, men varm nok
Godt greb
Touchskærmen har det nogle gange svært
Automatisk oversat

5 / 5

Fine handsker til mellemsæsonen.

- Eric, 8 oktober, 2022

Fine handsker til mellemsæsonen. Over 10 grader bliver de hurtigt for varme. Vinden blæser rimelig godt igennem dem, hvilket jeg personligt synes er et plus ved lidt højere temperaturer (op til cirka ti grader). Jeg bruger dem på gravelcyklen på mellemlange ture.

Fordele og ulemper

Smukt tynd
Til at betale
Varm
For varm over 10 grader
Ikke vindtæt
Automatisk oversat

5 / 5

En god handske

- SANDRO, 23 januar, 2022

Tilfreds en handske med god værdi for pengene og gør sit arbejde Jeg anbefaler det

Automatisk oversat

5 / 5

Det bedste køb

- Thomas, 6 januar, 2022

Gode handsker under 10 grader og ned til 0 grader i vådt og blæsende vejr.

Fordele og ulemper

Ekstremt fordelagtig pris
Fantastisk greb på MTB
Super pasform
Ingen minuspunkter
Automatisk oversat

5 / 5

En handske skal være varm, sidde godt og kunne tåle hårdhændet behandling.

- Rene, 7 november, 2021

Perfekte handsker til en god tur eller mountainbiketur. Passer godt, og selvom det blæser, er de stadig perfekte og dejligt varme.

Fordele og ulemper

God kvalitet
Gode og velsiddende handsker
Godt stof
lidt mere greb på handsken
Automatisk oversat

5 / 5

Varm, elegant og til en konkurrencedygtig pris!

- Ton, 1 januar, 2021

Jeg har allerede cyklet med dem flere gange, og ud over at de er dejligt varme, er de også meget behagelige ..... ikke for store, så du stadig kan mærke, hvad du laver!

Fordele og ulemper

Behagelig
Konkurrencedygtig pris
Tætsiddende pasform
Vidunderligt varm
NVT
Automatisk oversat

5 / 5

Varm, men ikke til når det virkelig er koldt

- Ewald, 19 december, 2020

Når det virkelig er koldt, er handskerne stadig lidt for tynde. Men til normal kulde er de virkelig super.

Fordele og ulemper

Sid godt.
Varm
Automatisk oversat

5 / 5

Det bedste produkt.

- Marc, 15 december, 2020

Handskerne er behagelige og varme. Særlig omtale for grebet på styret, som er perfekt.

Fordele og ulemper

Beskyttelse mod kulde
Komfort
Ikke noget
Automatisk oversat

5 / 5

Pris/kvalitet i top!!!

- Steven, 12 december, 2020

Meget varme handsker. Selv ved 3 grader gør de deres arbejde.

Automatisk oversat

5 / 5

God pasform og dejlig varm

- FW, 23 november, 2020

Fordele og ulemper

dejlig skridsikker inderside
dejlig varm
God pasform
nej
Automatisk oversat

5 / 5

sidde super

- Jeroen, 14 oktober, 2020

meget behagelig at bruge

Automatisk oversat