Anmeldelse af
Rogelli Laval
5 / 5
Top produkt, glad for det
Opfylder fuldt ud forventningerne, god pris.
Fordele og ulemper
5 / 5
Fine handsker med godt greb
Produktet lever op til mine forventninger
Fordele og ulemper
5 / 5
Perfekte handsker til mellem 8-12 grader!
Jeg havde den på hver dag, mens jeg cyklede i slutningen af oktober/begyndelsen af november, ideelt!
Fordele og ulemper
5 / 5
Top handsker
Fine handsker, tætsiddende med blød manchet.
Fordele og ulemper
5 / 5
Fine handsker til mellemsæsonen.
Fine handsker til mellemsæsonen. Over 10 grader bliver de hurtigt for varme. Vinden blæser rimelig godt igennem dem, hvilket jeg personligt synes er et plus ved lidt højere temperaturer (op til cirka ti grader). Jeg bruger dem på gravelcyklen på mellemlange ture.
Fordele og ulemper
5 / 5
En god handske
Tilfreds en handske med god værdi for pengene og gør sit arbejde Jeg anbefaler det
5 / 5
Det bedste køb
Gode handsker under 10 grader og ned til 0 grader i vådt og blæsende vejr.
Fordele og ulemper
5 / 5
En handske skal være varm, sidde godt og kunne tåle hårdhændet behandling.
Perfekte handsker til en god tur eller mountainbiketur. Passer godt, og selvom det blæser, er de stadig perfekte og dejligt varme.
Fordele og ulemper
5 / 5
Varm, elegant og til en konkurrencedygtig pris!
Jeg har allerede cyklet med dem flere gange, og ud over at de er dejligt varme, er de også meget behagelige ..... ikke for store, så du stadig kan mærke, hvad du laver!
Fordele og ulemper
5 / 5
Varm, men ikke til når det virkelig er koldt
Når det virkelig er koldt, er handskerne stadig lidt for tynde. Men til normal kulde er de virkelig super.
Fordele og ulemper
5 / 5
Det bedste produkt.
Handskerne er behagelige og varme. Særlig omtale for grebet på styret, som er perfekt.
Fordele og ulemper
5 / 5
Pris/kvalitet i top!!!
Meget varme handsker. Selv ved 3 grader gør de deres arbejde.
5 / 5
God pasform og dejlig varm
Fordele og ulemper
5 / 5
sidde super
meget behagelig at bruge