Anmeldelse af
Castelli Perfetto Max
Gennemsnitlig fra 6 Anmeldelser
Sorter efter:
Seneste først
4 / 5
Varm, tætsiddende og vindtæt
- Erik, 14 december, 2023
Jeg har allerede erfaring med de almindelige Perfetto-handsker. De viste sig at være lidt for kolde, så jeg gik tilbage til tykke, klodsede handsker. Disse Perfetto Max warmers er vidunderligt varme med en dejlig tyk (men ikke for tyk) fleeceforing. Og vindtætte, men alligevel åndbare. Vandafvisende (der er grænser). De normale Perfetto'er er ikke så holdbare. De går hurtigt i stykker ved håndleddet. Det er der, man tager fat i handsken og trækker den over hånden. Stoffet ved dette Max er stærkere. Men desværre ingen forstærkning, som man ser på sommerhandsker. Holdbarheden vil vise sig, men med det stærkere stof er jeg fortrøstningsfuld.
Fordele og ulemper
God varme
Ingen irriterende sømme
Tætsiddende pasform (ingen bulk)
Vindtæt
Passer til små størrelser
Automatisk oversat