Anmeldelse af
The Pack Essentials Case Basic
4 / 5
Fin taske, men bare for lille
Det er en praktisk taske, men den er faktisk alt for lille. Jeg har en slange, 3 dækhåndtag, 1 co2-pumpe og -patron og 1 multiværktøj (ok, ikke det mindste på markedet) i den, og den kan lige akkurat lukkes, og det er kun på grund af de solide syninger. Det virker alligevel som basisudstyr på vejen for mig. Hvordan man kan have endnu en telefon i den, er mig en gåde. Det ville have været perfekt, hvis tasken havde været lidt bredere. Så ville den stadig passe perfekt på ryggen, men det hele ville være lidt mere behageligt og mindre belastende for stoffet indeni. Telefonrummet kan godt komme ud. Medmindre du kører uden slanger og ikke tager slanger med, vil du aldrig kunne få en telefon heri.
Fordele og ulemper
3 / 5
Stilfuldt etui til telefonen
Fint produkt, men lille. Bestemt ingen erstatning for en sadeltaske. Opbevaring af slange(r) og/eller CO2-patroner med pumpehoved bliver allerede vanskelig, hvis du også vil lægge din telefon i den.
Fordele og ulemper
5 / 5
Fint produkt, nemt at bruge
Efter at have slidt en tidligere "the Pack" op igen er jeg meget glad for en ny
Fordele og ulemper
2 / 5
Fin til dekoration, spild af penge, hvis du vil have vandtæt
Jeg havde købt dette etui til min telefon til at lægge bag på min cykeltrøje. Men selv uden regn bliver min telefon våd, når den ligger i etuiet, fordi jeg sveder. For ikke at tale om, når det regner.
Fordele og ulemper
4 / 5
Jeg er tilfreds med den
Et godt produkt, jeg er tilfreds med det