Anmeldelse af
The Pack Essentials Case Basic

The Pack Essentials Case Basic
3.6 / 5
Gennemsnitlig fra 5 Anmeldelser
5
1 Anmeldelse
4
2 Anmeldelser
3
1 Anmeldelse
2
1 Anmeldelse
1
0 Anmeldelser

4 / 5

Fin taske, men bare for lille

- Dennis, 4 januar, 2026

Det er en praktisk taske, men den er faktisk alt for lille. Jeg har en slange, 3 dækhåndtag, 1 co2-pumpe og -patron og 1 multiværktøj (ok, ikke det mindste på markedet) i den, og den kan lige akkurat lukkes, og det er kun på grund af de solide syninger. Det virker alligevel som basisudstyr på vejen for mig. Hvordan man kan have endnu en telefon i den, er mig en gåde. Det ville have været perfekt, hvis tasken havde været lidt bredere. Så ville den stadig passe perfekt på ryggen, men det hele ville være lidt mere behageligt og mindre belastende for stoffet indeni. Telefonrummet kan godt komme ud. Medmindre du kører uden slanger og ikke tager slanger med, vil du aldrig kunne få en telefon heri.

Fordele og ulemper

Passer nemt ind i din skjorte
Solidt materiale
Lige en smule for lille
Automatisk oversat

3 / 5

Stilfuldt etui til telefonen

- Koen, 31 december, 2025

Fint produkt, men lille. Bestemt ingen erstatning for en sadeltaske. Opbevaring af slange(r) og/eller CO2-patroner med pumpehoved bliver allerede vanskelig, hvis du også vil lægge din telefon i den.

Fordele og ulemper

Stilfuld
Ikke vandtæt
Mindre end forventet
Passer til færre ting end annonceret
Automatisk oversat

5 / 5

Fint produkt, nemt at bruge

- Arie, 28 november, 2025

Efter at have slidt en tidligere "the Pack" op igen er jeg meget glad for en ny

Fordele og ulemper

Gode opbevaringsrum
Kompakt
Let at lukke
Nej, jeg kan ikke
Automatisk oversat

2 / 5

Fin til dekoration, spild af penge, hvis du vil have vandtæt

- Arjan, 3 november, 2025

Jeg havde købt dette etui til min telefon til at lægge bag på min cykeltrøje. Men selv uden regn bliver min telefon våd, når den ligger i etuiet, fordi jeg sveder. For ikke at tale om, når det regner.

Fordele og ulemper

Ser godt ud
Telefonen passer ind
Ikke vandtæt
Automatisk oversat

4 / 5

Jeg er tilfreds med den

- Bertus, 12 maj, 2025

Et godt produkt, jeg er tilfreds med det

Fordele og ulemper

God
Godt
Ingen
Automatisk oversat