Anmeldelse af
Roeckl Rimbach
Gennemsnitlig fra 2 Anmeldelser
Sorter efter:
Seneste først
2 / 5
Tilbagetrækning
- REM, 24 januar, 2026
Ikke rigtig en vinterhandske til minus 5 gr. Celcius.
Fordele og ulemper
God pasform
Giver for lidt modstandsdygtighed over for kulde (-5 grader)
Automatisk oversat
5 / 5
Nyttige handsker
- Noel, 26 december, 2025
Meget behagelig, du mærker næsten ikke, at du har handsker på
Fordele og ulemper
Isolerende
Pasform
Solid finish
Ggeeg
Automatisk oversat