Omdömen om
Abus 1190 XPlus ART4

Abus 1190 XPlus ART4
4.7 / 5
Genomsnitt av 6 recensioner
5
4 recensioner
4
2 recensioner
3
0 recensioner
2
0 recensioner
1
0 recensioner

4 / 5

Lite för mycket av det goda.

- Bart, 18 november, 2025

Låset är (för) tungt för en elcykel, men ger förtroende för stöldskyddet.

För- & Nackdelar

Robust
Säker
Mycket tung
Automatiskt översatt

4 / 5

Bra och stabilt lås

- Thijn, 22 juni, 2025

Låset är mycket lätt att använda och öppnas och stängs smidigt. Låset känns mycket starkt.

För- & Nackdelar

Lätt att öppna/stänga
Robust lås
Ganska tung
Automatiskt översatt