Gemiddelde uit 51 reviews
2
2 reviews
1

3 / 5

Erg veel grip

- René, 18 december, 2020

Dit type banden plakken bijna aan de weg. Prima voor regen en koude seizoen, maar kost veel snelheid. In het voorjaar gaat er weer andere type onder. Pirelli's gekozen omdat je banden kunt wisselen zonder gebruik te maken van bandenlichters

Grip
Makelijk afhalen en monteren
Rolweerstand is hoog

3 / 5

Fijne band, maar vaak lek.

- Juliska, 1 juni, 2018

Opzich een fijne band om mee te rijden, maar vindt wel dat ie snel lek is. 2x in 2 weken waar ik met de conti,s al jaren rij en nog nooit lek heb gereden. Kleine steentjes blijven gauw in de band zitten. Ik ga terug naar de conti,s

Geef vertrouwen in de bochten
Makelijk te monteren
Veelvuldig lek

3 / 5

Lekgevoelige band voor de liefhebber

- Rogier, 8 mei, 2018

In december '17 een set P Zero 4S gekocht. Bewust niet direct een review geschreven om de band voor langere tijd te testen. De band is super soepel met op- en afhalen, zeer comfortabel ondanks dat het een 4 seizoenen band is. Daarnaast staat de band schitterend bij mijn met blauwe details gekleurde fiets. Echter naast de uitstraling gaat het mij vooral om de kwaliteit en in het bijzonder de lekgevoeligheid. Na jaren eens te zijn overgestapt van de Conti's naar de Pirelli, valt de lekbestendigheid me erg tegen. De band "plakt" goed op de weg, maar je ziet en hoort de steentjes bij wijze van spreken op de band zitten. Ik heb de afgelopen twee maanden minimaal 6 keer lekgereden en de slijtage van de banden is hoog. Ik heb er nog geen 2.000 km meegereden; in vergelijk met de Conti's waarmee ik max. 2 x lek rijd over bijna 4.500 km. Het doet me zeer als liefhebber van het Italiaanse dat ik helaas een andere keuze ga maken qua buitenbanden. De beoordeelde lekbestendigheid uit vorige reviews heb ik niet als positief ervaren. Naast de hogere prijs, ben ik inmiddels ook veel extra geld kwijtgeraakt aan binnenbanden.....maar ze blijven erg mooi, maar vooral om naar te kijken.

Uitstraling
Zeer goede grip
Zeer soepel
Hoge(re) slijtage
Lekgevoelig

3 / 5

enkel goed bij goede wegen

- DANIEL, 1 april, 2018

ik heb deze bandjes aangekocht voor mijn winter fiets voor slecht weer, 25 mm, eerste indruk heel goed bollen goed wegligging is supper ze geven je echt vertrouwen, maar ze zijn niet goed voor slechte wegen, daarmee wil ik zeggen steentjes, putten enz, en hoe de fiets paden er bij liggen niet te doen tegenwoordig, heb een rit gedaan met slechte fietspaden , achter band op 2 maal lek, plus 3 de keer buitenband op zij scheurtje in graakte niet meer thuis, achteraf gezien voorband het zelfde op zij scheurtje in, de 2 buitenbanden kunnen weggooien, had eigenlijk fotos moeten nemen en hier moeten posten, op mijn 2 de fiets die ik gebruik voor goed weer en voor op de baan te rijden staan de gewone pirelli er op , nog niet lek gereden, moet zeggen daar rij ik op de baan mee met mijn klub, tja de banen zijn beter dan de fietspaden, voor op goede wegen supper banden, voor slechte wegen niet aan te raden, volgens mij zijn de bandjes te zacht waardoor dat de reden is dat je lek rijdt bij slechte wegen, wat ik eigenlijk heel jammer vindt

geven vertrouwen
rolweerstand is supper
wegligging