Gemiddelde uit 165 reviews
1
5 reviews

Foto's van klanten

1 / 5

Goed voor race/gravel banden, niet mtb.

- Klaas, 31 januari, 2022

De pomp werkt op zich mooi maar let op: hij heeft niet genoeg druk/lucht voor een mtb band. Uiteindelijk moest ik alsnog met de handpomp aan de slag om de banden te laten ploppen (Maxxis Ardent Skinwall EXO TLR) Alsnog op zoek naar een compressor.

Degelijk product
Niet voldoende voor 29" mtb

1 / 5

boost was onvoldoende

- Dion, 20 augustus, 2020

werkte niet bij een 29x2.35 band. Alles volgens het boekje gedaan.

goed idee maar de tank zou veel groter moeten
geeft onvoldoende lucht

1 / 5

Niet te gebruiken met 25mm banden

- Léon, 29 juli, 2020

Heb de Tire Booster gekocht om me DT Swiss pr1600 tubeless te maken met Schwalbe Pro One 25mm banden. Dit was een uitermate teleurstelde ervaring. (had beter een compressor kunnen kopen voor een paar tientjes meer.) Om de Tire booster kunnen gebruiken moet de ventiel kern (frans ventiel)blijven zitten. Hierdoor is de punch niet groot genoeg om de band op spanning te brengen. Dus haal je de ventiel kern eruit maar dan kan de de tire booster niet meer op de ventiel draaien. (tubeless ventiel zonder uitwendige schroefdraad.

geen
prijs

1 / 5

idee goed, uitvoering waardeloos, niet voor mountainbike!

- Udo, 27 juni, 2020

Dit ding is waardeloos voor een mountainbike als je al een mountainbikefietspomp (Joeblow Mountain) hebt. Met 5,5 bar in de fles krijg je je mtb-band net op 1 bar gezet en dat is niet genoeg. Als je met plusbanden of een fatbike rijdt is het volgens mij al helemaal kansloos. Verder een hoop geklooi om de slang op je ventiel te zetten (Frans ventiel), zowel met als zonder de insert: het blijft lekken. Daarnaast is de slang die erop zit ook nog eens veel te kort wat het gehannes alleen maar verergert. Waarom niet een gewone aansluiting zoals op mijn fietspomp zit? Verder is de mounting-strap ook gammel. Dit is voor mij een totale miskoop en hij gaat dus retour. Ik maak mijn banden wel weer tubeless met een duikfles en op vakantie zie ik dan wel weer. Als er een nieuwe versie uitkomt met een groter volume (minimaal 2L), een langere slang en een normale ventielaansluiting dan kijk ik wel weer eens.

het idee
aansluiting op ventiel
alleen voor banden met weinig volume